En bra dag :)

Idag är en sån där dag när jag känner mig hur bra som helst. Thunder Boy gick kanon när jag red på banan. Vi tog dessutom våra första stapplande travsteg ute i skogen utan några konstigheter. Första gången han gick i skogen med ryttare. Utan att jag höll på att avlida av nervositet. Sen red jag en 3-åring till. Första gången utan att den longerades innan och jag lyckades lugna ner spänd häst så att han gick riktigt bra mot slutet.

Det är en sån dag som man känner sig som en kung. Alternativt att ens självmordsbenägna sida bör lugna ner sig. Knyppling är därför en aktivitet för mig i en månad eller så. För att slippa en massa oförutsedda missöden ;) Oavsett vad så är jag sjukt stolt och framförallt över unghästarna! Hur skoj som helst att få möjligheten att rida dessa underbara individer :)

Min fina lilla kille som denna helg skött sig alldeles utmärkt - precis som de andra två. Ser det hela som ett tecken på att saker och ting börjar gå som jag vill igen ;)

God natt! Nu ska jag sova så jag orkar upp vid 5 för att ta ut hästarna. Och ta hand om min lilla herre :)

// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback