Nytt i Dilkos garderob

Charlies ska ju tyvärr lägga ner sin verksamhet i Vetlanda vilket jag tycker är hur tråkigt som helst! Jag är nästan aldrig i Jönköping så kommer inte bli att man går dit lika ofta. Får väl se det som att jag på det viset inte bidrar lika mycket till konsumtionssamhället... Men jag kunde inte låta bli utan gå in och kolla vad som fanns på utförsäljningen. Inte heller kunde jag gå därifrån tomhänt.

Så Dilko fick ett par nya skydd att ha på banan. Har tittat på de där ett tag men har varit lite snål... Så nu när det var halva priset kunde jag inte låta bli! Jag älskar lite starkare färger och är urkass på att matcha snyggt så de här skydden är perfekta för mig. Dessutom tyckte jag att Dilko passade väldigt bra i dem :) Utöver det fick Dilko nya "magic brush" och jag en ny tröja. Allt till ett synnerligen vettigt pris.

// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback