Sista dagen på sista sommarlovet

Och då var sommarlovet över för denna gång eller rättare sagt för sista gången. I mon börjar jag sista året på gymnasiet och jag kan inte fatta hur tiden har sprungit i iväg så snabbt? Tycker inte det var länge sen man började 7:an men det var visst 5 år sen, helt sjukt! Snart har man tagit student och vad gör man utan skolan? :p
Aja, man måste passa på att göra mycket en sån här dagen, vilket jag tycker jag lyckades med. Jag har ridit Quini och vi kom ut på en tur i skogen med mycket backar så lite jobbigt tyckte hon nog allt det var ;) Isa fick en promenad och idag var hon tvungen att tönta lite och vi höll ett rätt bra tempo. Lite annat pyssel som plocka hallon, måla i stallet, springa en runda och så avsluta dagen med detta inlägg :)
Blommig bild får avsluta inlägget.
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback