Dagen :)

Min dag har bestått av att försöka komma ikapp med plugget. Insåg att nej det var inte sååå himla smidigt eftersom jag är på vecka 47 och det är 51 nu. Ehm ja, jag tror att jag börjar få ordning på alla flödesscheman. Eller helt ärligt jag är nästan klar med 2 av 4 uppgifter. Alltid något? Men fortsätter jag att gräva ner mig i det här resten av veckan så lär jag ha skickat in det på söndag. Det är åtminstone veckans mål.
Jag och Dilko tog en mysig promenad i solen så att jag kunde komma bort från allt vad plugg hette ett tag och få lite frisk luft. Japp, han har kapson och rätt hårt spänd tror jag. Typ det enda som får mister pigg att lyssna på mig när han beslutar sig för att flyga iväg i sina språng. Träns är detsamma som att be honom sticka... Idag var han dock en ängel trots möte med älgar!

// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback