Bloggtorka

Har typ drabbats av bloggtorka i kombination av tidsbrist, mest tidsbrist egentligen. När jag helt plötsligt inte har tid att sitta vid datorn så blir det inte heller några inlägg från mig. Därför så blir det nog inte någon fin årsresume, inte har det hänt allt för mycket det här året heller. Däremot så ska jag nog kunna knåpa ihop mina mål för året när jag har tid och funderat lite till över dem. På onsdag är det inplanerat en dressyrträning till så efter det får vi se lite var vi står. Just nu känns det som att vi är på väg framåt jag och Dilko så målen blir väl därefter. Utan att i onödan stressa fram något med en unghäst utan hela tiden ha framtiden och hållbarheten i främsta rummet!

Och en gammal bild på min fina kille :) Det är allt dags för lite nya bilder nu - för att se var vi står nu och se både utvecklingen och vad vi behöver träna mer på.

Nu ska jag fundera på mina mål för året under en god natts sömn!

// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback