Chocken över statistiken

Vilken chock man fick när man loggade in på bloggen, staistiken har gått uppåt som en raket! Fast det är jättekul med alla som har kikat in och jag hoppas några av er stannar kvar :) (Ska göra mitt bästa med uppdatering nu).
Dagen har bestått av att hälsa på tre hästar som vi har lånat/ägt och den sista äger vi, det bästa är att alla står runt Jönköping. Vi började med min gamla låneponny Russin som åkte för snart 1 år sedan och lite skär det i hjärtat för han är världens mysigast och goaste ponny. Fast han har det superbra på sitt nya ställe och de trivs med honom vilket alltid är lika skönt att veta :)
Ska försöka skriva ihop några inlägg som kommer upp här, kanske en liten presentation om alla mina ponnyer jag har haft/har (det har blivit en del med åren!)? Imon kommer det iaf komma ett inlägg om Falsterbo som jag skrev för året men håller fortfarande fast vid min åsikt även detta året.
 
En bild på mej och Russin från förra sommaren innan han åkte.
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback