Spanska Ridskolan i Göteborg

Jag lyckades skaffa mig en extra ledig dag idag. Sådär extremt välbehöveligt! Vi jobbade lite extra i veckan så vi fick lite kompensationsledigt. Vilket var sjukt skönt! Så jag passade på att ta sovmorgon och har nu bänkat mig bakom datorn. Istället för att njuta av det vackra vädret... Aja, jag har faktiskt altandörren öppen!
 
Lite uppdatering nu då. I helgen så var vi och tittade på Spanska Ridskolan när de besökte Göteborg. Snacka om att bli både starstrucked och peppad? Pepp på hög nivå liksom. Kan de så ska väl Dilko också kunna? Begränsningarna sitter väl snarare hos piloten (;
Det här var ju helt klart kvällens höjdpunkt. Lite tveksam till om vi klarar av just de konsterna någonsin. Men nu blev man ju återigen peppad till att få sin hopplösa Lipizzaner till att kunna rörelserna för svår klass i dressyr. Det går ju uppenbarligen, iaf om man är miljoner gånger bättre än vad jag är på att rida.
Mina två favoriter på samma bild.
Fatta hur totalt megahäftig kadriljen var? Åh, det var verkligen helt underbart. Satt och njöt (:
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback