Vilken dålig uppdatering vi har..

Ja, som rubriken lyder har inte uppdateringen varit på topp dom senaste veckorna. Jag har haft en del att göra men snart är det sommarlov (3 dagar kvar!), så bättre uppdatering ska det bli :) Avslutade min 7 veckors långa praktik förra veckan och kändes rätt konstigt att komma tillbaka till skolan idag (där vi förövrigt inte gör någotting), vilket betyder att jag är ledig imon :D
I lördags kväll fick jag se vackra lippizaner, bra ridning, duktiga ryttare och en härlig uppvisning av Spanska ridskolan. Vi var alltså i Göteborg och tittade på Spanska ridskolan som gav oss en väldigt fin uppvisning av deras häftiga lippizaner. Självklart åkte vi förbi hööks (var inne i hööks) och där hittade jag lite saker mina hästar ville ha, ett träns till Quini, skydd till isa och en regnjacka till mej själv=gjorde av med mer pengar än jag tänkte mej :p
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback