Helgen!

Alltså den här helgen har hittills varit helt underbar! Börjar med att vara ledig på fredagen för att åka till Scandinavium och kolla på massa fina hästar samt shoppa en massa. Kom hem med en hel del grejer som jag mer eller mindre behövde och har på köpet sett till att hästen blivit ännu mer av en märkestönt.



Kolla liksom platserna vi hade på hoppningen! Jag kunde ju nästan ta på Rolf-Göran Bengtsson, hur häftigt som helst :)

Sen hade vi vår årliga soldatbal igår så jag tog vackert på mig min enda långklänning och gick dit. Det blev en väldigt lyckad kväll med riktigt god mat och trevligt sällskap :)


Det är ju liksom inte varje dag man får se mig såhär! Överväger starkt att till nästa år bära uniform istället...

Idag har jag vaknat upp alldeles oförskämt pigg efter att inte ha druckit speciellt mycket igår. Skönt faktiskt!

// Johanna
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback