Klubbhoppning igår.

Igår var det kulbbhoppning i Vetlanda (Km:et) och jag tog med båda ponnyerna, Isa bara för skoj skull och Quini en längre klass för självförtroendet på båda. Isa fick hoppa en Le vilket betyder 70 cm och henne red jag även i kombi-km:et. Vi har inte hoppat ordentligt på flera år men jag tänkte att vi testar en låg klass och det var ingen stilrunda precis, vi kom fel lite här och var men hoppade gjorde ponnyn ändå och kul hade båda två :) Det blev dubbelnollla och vinst i själva klassen, som plus i kanten blev vi trea i kombin.
Quini tog jag med och hoppade en Lc för bådas självförtroende då vi har haft lite dåliga rundor ett tag nu och det har blivit lite av en ond cirkel. Rundan gick iaf jättebra (Julia skulle bara runt denna gången!) och ponnyn hoppade fint samt hade båda roligt :) Det resulterade i dubbelnolla och en bra känsla, ett bra avslut på säsongen! 
Quini fick sedan var med på ärevarv istället för Isa vilket hon tyckte var stenkul ;)
Några filmbilder/bilder från dagen, filmer kommer imon!
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback