Fredag

Alltid lika skönt med fredag och ännu bättre är det att jag slutar vid elva och är hemma till ca tolv :D Så idag har båda hästarna blivit ridna, Quini fick en tur i skogen med mamma och det tyckte hon om! Drog gärna på i galoppen :) Isa fick ett dressyrpass tillsammans med Johanna och Dilko, vilket blev ett bra pass. Isa var mjuk och lagom framåt att rida. Hade den formen jag vill samt takt i traven och en fin galopp, ett plus var att Johanna gav mej tips i mitt "jobbiga" varv med skänkelvikning/öppna. Avslutade med mjuk avtravning.
I onsdag hade jag studiedag och då passade vi på att åka till Ullared, en trevlig dag där jag köpte en hel del saker och gjorde av med mer pengar än jag tänkt mej :P
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback