Mycket klippning där här veckan.

Som rubriken lyder, denna veckan har bestått av frisering på oss alla (mej, Quini & Isa!). 
Jag började i måndags med mitt odrägligt långa, slitna hår. Före och efter bild (tyvärr ingen bra före bild, för långt hår kanske?) 
Näst på tur var Quini som fick en helklippning då ponnyn började bli lite långhårig. Jättefin blev hon och även här har jag före/efter bild.
Sist ut var Isa idag som gick från hellurvig ponny till halvlurvig ponny :)
 
Och så var jag och Quini iväg på på pay and jump idag, vi hoppade en klass och det blev 1 m på deras gräsbana. Duktig ponny idag, bra känsla men tyvärr ett pet fast nöjd över ponnyn idag :)
 
Imon ska jag försöka hinna redigera en del bilder jag tagit under veckan och så blir det mer om pay & jumpen samt kanske film.
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback