Tre bra dagar i Kumla

Förra helgen var jag och Quini iväg på meeting i Kumla vilket var superkul! Det var en typ av cup så jag red en klass fre/lördag och avslutade med två klasser på söndagen. De två första dagarna var Quini lite väl stark vilket resulterade i 8 fel i Lb (fre) och 4 fel Lb+5 (lör) och på det skulle jag egentligen inte kommit till final men vissa strök sig och då valde jag att rida den :) Så söndag började med en Lb och här satte vi dubbelnollan vilket också ledde till vinst :D Finalen gick sen i La och här drog vi tyvärr med två bommar men så himla fin ponny! Hon var verkligen reglerbar och hoppade så bra. Kan säga att det är våran bästa La-runda hitills :) Sen fick alla komma i på prisutdelning (var bara 5 i finalen) vilket Quini verkligen älskade, taktade hela vägen in och ville springa om alla :p
För övrigt har vi haft en mysig helg med kvällspromenader och annat. ↓Lite bilder från helgen↓
 
// Julia
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback