Ett besök i Göteborg

Söndagen tillbringades på Göteborg Horse Show där jag hade biljetter till båda passen. Alltså tittade även jag på dressyren vilkte jag inte blev imponerad av, jag börjar undrar var ridningen har tagit vägen? Hoppning blev det på kvällen och där böev det spännande med flera svenskar till omhopppningen :)
Resten av tiden spendrades givetvis på mässan där det jag fick med mig lite nya saker men det var saker som jag behövde. Sammanlagt var det en bra dag med trevlig sällskap även om jag hade önskat mej en förkylning mindre ;)
Den här veckan är det påsklov och det betyder att Quini absolut har blivit riden, igår blev det en mysig tur i skogen med mamma och idag ett dressyrpass. Dressyrpasset gick jättebra och hon kändes väldigt mjuk :)
Äntligen börjar våren komma!
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback