Första div 1

Idag var första div 1 med hopplaget i Vetlanda och jag kan inte annat än vara nöjd med min ponny trots att bommarna inte var på vår sida. Jag startade en förklass som gick i Lb, vilket blev en bra runda med flyt, fina språng och jag red. Vi drar med oss sista bommen i omhoppningen och slutar därmed på 0+4 fel. Nästa är alltså lagklassen som också går i Lb, här är Quini lika fin om inte finare än förra klassen. Taggad ponny som hade fart under hovarna men satan vad hon hoppade och avstånden satt som en smäck, inte blev hon lång och flak heller! En kanonrunda vilket resulterade i 0 fel och som parantes hade vi snabbtaste tiden i grunden av alla ;P Jag går även ut som sista ryttare och det betyder att min nolla leder till omhoppning med laget! Alla har gjort och gör bra rundor i laget, tyvärr har jag och en till inte bommarna på våran sida så laget slutar på en 4:de plats. Jag får ett pet i omhoppningen som förövrigt kändes fin men ponnyns krafter började ta slut. 
Sammanfattning av det hela kan man säga att det har varit en bra dag, bra resultat med en superfin ponnyn där vi har gjort våra bästa rundor inomhus men tyvärr hade vi inte bommarna på vår sida.
↓Film från lagklassen här under↓
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback