Hej från Norge!

Hej allihop! Lite uppdatering från mitt äventyr i Norge nu då. Ja, vad ska man säga jag som inte har alltför stor erfarenhet av utlandssemestrar njuter ju av den underbara naturen och önskar att det där vita på backen hade varit borta och det istället varit vår. Tänk vad fint det hade varit då! Nu har vi istället förlängt vintern litegrann - inte mig så mycket emot jag hatar slask.

Men förstår ni hur vackert det här var när man fick se det på riktigt?
Annars så har jag passat på att plugga. Man lär sig att vänta på det här jobbet och därmed hur man bäst fördriver tiden. Skönt att känna att man kommit en bit med plugget trots att man inte är hemma. På det viset minskas min tentaångest något ;)

// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback