Regn, regn...

Idag var jag först och tittade/ var funktionär på NF-SM. Sedan på kvällen tog jag in mina dygnsura hästar. Mina gick med sitt flugtäcke också, för jag trodde inte att det skulle regna. Sen var jag inte hemma innan dess heller. Men båda två frös, så dom fick komma in och torka, med fleccetäcke på sej. Mina flugtäcke som jag tog av var väldigt blöt, det blev en jättestor pöl under det när jag hängde upp det.

När dom var ganska torra, varma släppte jag ut Mina och sadlade Isa. Det blev sedan en skrittur för våran del, hon var ganska pigg och taktade i nerförsbackarna på hemvägen, vilket jag inte tyckte att hon skulle göra. Men det gick bra och det regnade faktiskt inte när jag red !















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback