Förtydligande...

Slutade tidigt idag och bara för att jag har en snäll kompis med moped så fick jag åka med henne hem (: Därför har jag redan hunnit rida (hoppa) båda pållarna och Martina var snäll och fotade. Tänkte lägga upp ett inlägg med bilder senare! Pållarna var riktigt duktiga iaf, Index gick kanonbra! Tror att han har saknat att hoppa, även om han aldrig kommer att erkänna det ^^

Egentligen vet jag inte hur mycket anonyma personer har med mitt liv eller hur mycket jag vill hänga ut mitt liv över Internet. Men eftersom det inte är någon hemlighet att Skrutten ska säljas tänkte jag att kunde förklara för våra få läsare varför. Så jag hoppas att mitt svar har förklarat det mesta, mer vet jag som sagt inte om jag vill skriva ut till personer jag inte känner... Däremot kan jag glädja "J" med ett lika luddigt svar som dennes namn: Jag vet inte!

Och jag menar inget illa eller så, jag svarar gärna på frågor från läsare men jag ser gärna att personen inte är anonym. Tror att det flesta skulle tycka samma sak.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback