Skrutten idag!

Jag hade planerat att hoppa pållarna idag och jaga upp min duktiga fotograf till att ta lite bilder på oss. Vi bestämde på eftermiddagen. Det är det nu och det åskar. Alltså. Min planering blev lite omkullkastad och hästarna reds iofs på banan men någon hoppning blev det inte. Index fick dressyra och Skrutten fick även han dressyra fast med lite bommar på marken att springa över. Julia följde med ner och tog med sig kameran när jag red Skrutten.

Resultatet blev följande:


Dagens outfit:
Inte värd att nämna, men mer känd som stallkläder och hemmautrustning ^^






Så himla fin! Och vilket härligt uttryck han har :)

2012-04-22 // 18:44:43

Haha stallkläder och hemmautrustning känner jag till ;-)

2012-04-23 // 01:41:43

Asch, på hemmaplan måste man ju få slappna av och klä sig bekvämt och praktiskt för stallarbetet med:)

2012-04-29 // 11:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback