Lider av tristess...

Antar att en hel del har sett den här innan men har helt plötsligt fått ett väldigt stort intresse för att öva fallteknik. Nu får jag för tillfället inte öva det enligt bättre vetande människor, uppenbarligen ska huvudet ta det lite lugnt ett tag. Men jag har studerat tekniken och hade tänkt försöka utnyttja den nästa gång en krissituation uppenbarar sig.

I vilket fall kolla in det här klippet. Kolla framförallt mellan 1.16 - 1.21 samt 1.48 - 1.58. Utan att ha fått mitt fall filmat kan jag efter mina skador säga att jag gjorde så där.



(Om ni skulle tvivla - nej det finns inte så mycket att göra när man inte får anstränga sig. Frågan är vad som räknas som ansträgning? Inte att rida Index va?)




» Sanna

Fin blogg!

2012-02-26 // 20:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback