Helg igen!

Det är helg igen! Och jag är givetvis fruktansvärt glad över att jag slipper stiga upp i ottan hela två morgonar på rad! Annars så? Jo, det är svinkallt ute min motorvärmare har bestämt sig för att det är perfekt att strejka vid 15 minus, jag glömde nycklarna till skåpen hemma idag, har därför inte med alla mina körkortsböcker med mig hem och kunde dessutom inte gymma då jag inte kom åt mina träningskläder. Annars så får jag säga att min dag har varit bra! Snörade på mig kängorna och sprang en liten bit i skarsnö istället, typ döden för mina ben, körde lite styrka i stallet sen. Så jodå, jag fick min träning ändå.
 
Nu så ska jag fundera på hur jag ska lägga upp min pluggstrategi inför de för många prov jag har nästa vecka (förarbevisteori, jägarexamen och uppkörning med utökad säkerhetskontroll). Det bästa är ju att min nervositetsnerv kommer ha hunnit strejka till uppkörningen så jag kanske (OBS!) slipper kugga, i alla fall p.g.a. onödig nervositet.
 
// Johanna




sv. åhh tack! :D fortsätter nog ett litet tag till iaf :)

2013-03-16 // 16:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback