Seger!

Med ett leende på läpparna kan jag stolt säga att jag har löst den här månadens största i-landsproblem. Facebooks ovilja att fungera på min dator. Efter idel googlande och gnuggande av geniknölarna fann jag en lösning. Host. Ja, en host-fil. Lägg in en liten, liten text och vips så fungerar Facebook bättre än någon gång under den här månaden. Nu andas jag ut, funderar på en karriär som datatekniker alternativt trevlig teknisk support på Telia.
 
Nej, kära lilla Telia det var minsann inte Facebook det var fel på och jag tvivlar starkt på att det skulle ta dem 2 (3?) veckor att åtgärda det här problemet. Så istället för att lyssna på era råd så gjorde jag något jag är bra på. Göra saker ensam, med mig själv som hjälp. Sedan så sitter jag trots allt med mitt fåniga leende på läpparna och glädjer mig över att Facebook fungerar, inte klockrent mer än stundtals, men hjälpligt och det får räcka för idag. Nästa steg är att skaffa en router som inte behöver ge sig själv någon sorts form av tro på sig själv genom att kalla sig själv smart och intala sig det som ett mantra varje dag.
 
Jag vs. Facebook
1-0
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback