Dagen!

Idag red jag först Isa med mamma i skogen, vilket gick bra. Hon tyckte det var kul att få galoppera och låg på ganska bra :) Annars skötte hon sej, mysiga ponnyn! Sen red jag Russin i skogen med Johanna, vilket också gick bra fast både Russin och Dilko hade lite väl kul ibland. Dom fick iaf galoppera av sej vilket dom behövde och Russin tyckte det var jättekul och drog gärna på i galoppen, pigg ponny! Tror faktiskt han var lite trött när han kom hem fast han inte ville erkänna det ;) 
Som avslutning nu i kväll tog jag och klippte Isa eftersom hon var lite lurvig. Hon skötte sej nästan hela tiden, när jag tog kroppen var hon jättesnäll. Dock tyckte hon inte om när jag tog ansiktet idag men med mammas hjälp och lite godis så blev det klippt ;)
 
Oklippt sida!
Klippt sida, skillnad?
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback