Duktiga ponnyer!

I måndags red jag Russin på banan med mamma och Johanna, han gick riktigt bra! Han kändes inte alls så stel i vänster och puttade inte ut vänster bogen så mycket. Han gick fram ordentligt, jobbade i en bra form och fick med sej bakbenen. I galoppen ville han dock putta ut vänster bogen lite men han kändes ändå fin och efter galoppen när jag travade honom, så fin! :) När jag travade av honom slappnade han av och sökte sej neråt, så helt klart ett var det ett bra ridpass ;)
I går red jag istället Isa på banan med mamma och hon gick också riktigt bra! Hon var inte heller så stel i vänster varvet utan kändes mjuk. Hade bra tempo i båda varven, hade en bra form och fick med sej bakbenen. Hon hade även takten i traven och kändes riktigt fin att rida, hon var också finare efter galoppen. Galoppen kändes med fin, gick ner lite lågt i bland men annars bra. Dock sprang hon på lite bra när jag travade av henne men är riktigt nöjd med det ridpasset med :)
 
Fina ponnyerna! <3
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback