Höstrusk

Vad jag har kommit fram till idag är: det är jobbigt att jobba. Efter att ha varvat ledighet med högvakt så kändes plötsligt ett vanligt jobb mellan 07:30-16:30 väldigt ansträngande. Inte gör det väl saken bättre att jag ställt om dygnet fullständigt. När jag är ledig så blir det minsann uppesittarkväll! Inte gjorde det väl saken bättre att vi gick och la oss typ kl. 02 under högvakten ;) Så det jag gjort ikväll är att klappat på min blöta häst och sett till att han fått det fint i boxen och slipper svälta. Nu tänkte jag sova bort lite av höstrusktiden och mörkret under samma period för att orka med jobbet igen i morgon! Jag hatar hösten och kan någon tala om för mig varför jag köpte en vit häst av alla färger?

För att fylla ut det här inlägget med en liten bild så kan jag hälsa att jag beställde en namnskylt till Dilko. Det här är alltså förhandsvisningen, den är mycket finare i verkligheten! :)

// Johanna 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback