Sammanfattning av dagen:

Kort sammanfattning av dagen:
* Börjar dagen med att få hela min kaffemugg att läcka ut i ryggsäcken.
* Kommer ut på pass och ser älg som är utanför skjutavstånd.
* Annan passkytt skjuter sedan en kalv.
* Klipper Dilko, tror det var första gången han träffade en klippmaskin. Med lite övertalning och mycket godis är nu nallebjörn klippt på halsen för att slippa svettas.
* Sett V för Vendetta för typ tredje eller fjärde gången och insåg att jag nu nästan förstår den... Vadå jag slötittar väl inte på film? (Skyller på att jag sett den med engelsk text innan)

Nyfriserad och fin pålle :)

// Johanna
 




Fin häst :D

Svar: Tackar (:
teambockaberg.blogg.se

2013-11-24 // 20:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback