Sammanfattning veckan (;

Ja då var det slut även på den här jobbveckan. Efter att ha haft kvällstjänst måndag och tisdag samt tränat dressyr onsdag kväll (vilket gick kanon, Dilko som knappt varit i ett ridhus innan skötte sig så bra så!) så kan man nog säga att jag inte hunnit med mycket mer än jobba - ev. stallet - sova. Nu är det helg iaf så jag förhoppningsvis kan ta och vila upp mig lite. Har vårdat fordon hela veckan och det är hyfsat jobbigt efter ett tag... Dessutom så var det fälttest på schemat idag, 2 km med utrustning och vapen. Min kondition är väl ungefär lika dålig som den alltid har varit så pressade mig till tiden 12 min 14 s. Och med det klarade jag även alla krav jag måste klara. Någon gång, när jag hittat motivationen igen så ska jag börja träna mer.
 
Nu blir det att försöka lyckas med någon sorts form av ridning nere på banan, den lär ju vara stenhård så ska fundera på vad jag ska hitta på...
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback