Dagen :)

Blev en riktig stalldag idag. Hovslagaren var här på morgonen och sen så hjälpte jag till med unghästarna, fixade färdigt i stallet och byggde upp lite cavaletti till dilko. Sen gick jag och dilko ner på banan. Han var kanonfin i dressyren! Bommar förstår han inte att han ska kliva över så får väl ärligt erkänna att vi är skyldiga till de nya märkena på dem... Sista gången var han faktiskt inte i en bom! :) Som sagt så jobbade han på hur bra som helst i dressyren och börjar bli väldigt stadig i formen. Nu blir det att börja jobba mer seriöst på ställning och övergångar snart!

Sen så avslutade jag det hela med lite mer pyssel i stallet och nu har jag hamnat i matkoma efter en synnerligen utsökt middag ;)

// Johanna

 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback