Dagens nöjen (:

Idag blev det den stora putsardagen. Mina kängor måste ju glänsa så putsade upp dem idag och när jag ändå höll på så tog jag båda mina sadlar. De blev nog ganska glada över den behandlingen. Vad gäller kängorna så kan jag nästan spegla mig i dem. Ja, jag har varit ledig för länge. Jag vet det. Det hela blir ju inte bättre av att jag faktiskt tog mig tid till att springa idag. Var ju riktigt duktig under de veckorna jag var i Skövde men sen hittade jag en förkylning och sen gick det utför. Men nu är jag pågång igen, får väl se hur länge det håller i sig... (;
 
Då ska jag väl passa på att njuta av min sista kväll där jag inte har något alarm som väntar och skjuta upp ännu mer saker till i morgon.
 
// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback