Hopptävling!

Idag var jag på hopptävling med Russin i Vetlanda, vi hoppade en Lc. På framridningen var det väldigt mjukt/tungt underlag så därför ville jag inte rida han för mycket där så skulle bli trött. Han gick i alla fall bra på framridningen, det blev lite trav och mer skritt. Sen när vi kom in på framhoppningen så tog jag lite trav och galopp innan jag började hoppa, vi hoppade först det lilla, räcket och sedan skulle vi ta oxern men där fick vi ett stopp men det var mitt fel, vi hade för dåligt tempo och kom helt fel. Vi kom över den andra gången och sen skulle vi gå in på banan.
På banan kändes han jättefin och hoppade riktigt bra med! Några gånger höll han på att hoppa mej ur sadeln ;) Vi fick dock ett pet på första ändå kom vi bra men jag är jättenöjd ändå :) Ni får några filmbilder och filmen med.
 
 
 
Tyvärr är dom suddiga men här ser ni högt han är över ;)
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback