Helgen :)

Då var det dags för sista veckan med veckopendlande till Skövde. Ska faktiskt bli skönt att slippa just den biten. Annars så följde min helg sitt mönster. Jag red Dilko fredag och söndag, båda dagarna blev på mjuka vägar i skogen. Det gick bra men det känns på honom att han inte tycker om hårdare underlag, på tisdag ska han få skor bak så hoppas att han slipper vara så öm i fötterna efter det.

Annars så blev det jobb även i lördags då ing 2 ordnade regementets dag och sen på kvällen så var det fest för hela regementet. Det blev med andra ord en heldag i Eksjö och efter att ha varit uppe i 20 timmar i sträck var jag ganska trött... Så jag ska passa på att sova ikapp några minuter på tåget upp till Skövde nu :)

// Johanna






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback