På väg hem :)

Jaha, som min syster redan nämnt så har det varit lite dålig uppdatering här ett tag. Vilket delvis berott på att jag har besökt vårt lands sydligaste delar för att gå på kurs. Givetvis så har jag befunnit mig på ett sånt där underbart ställe dit 3G-nätet inte verkar ha spridit sig än... Nu är jag iaf på väg hem igen och har planerar på att hålla mig hemma i Småland ett tag ;) det ska bli skönt att komma hem igen iaf får jag väl ärligt erkänna! Men nog har det väl ändå varit lite skoj att se Skåne i vinterskrud - jag som enbart besökt detta landskap under sommarmånaderna tidigare. Och nej jag har inga planer på att flytta dit. Med all den blåsten och drivbildningen är jag plötsligt väldigt glad över all vår förbannade barrskog!

// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback