Russin, dressyrbilder del 1 ;)

Idag red jag Russin på banan och min snälla syster fotade mej (och gav mej lite tips). Han gick bra, lite stel i vänster bara men annars kändes han mjuk. Han blev finare efter galoppen, då jobbade han bättre. I vänster varvet ville inte jobba i början, utan la huvudet på sned och skulle fuska lite men det blev också bättre på slutet. I höger galoppen kändes han fin när jag satt ner ordentligt (spänd mej, suck...), i vänster varvet skulle han göra likadant som i traven men fick loss honom där med. I slutet när jag travade kändes han så fin, titta på sista bilden :) Så jag tycker helt klart ridpasset gick bra, ni får några bilder (resten kommer i morgon!) så kan ni se hur han gick ;)
 
Fin ponny <3
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback