Trevlig dag :)

Och så var även den här veckan slut! Jag firade iaf in helgen synnerligen lyckat. Bilen rullade snällt igenom besiktningen utan att ens klaga om smärta i ett framhjul och blev ua. Därmed kan han fullt lagligt ta mig vart jag behagar ;) sedan blev det revy på kvällen - iår väldigt sevärd får jag lov att säga! Dilko fick avstå promenad idag men med tanke på hur mycket jag har ansträngt min arma stackars kropp de senaste dagarna så var det nog skönt för oss båda. Jag har antagligen inte haft så här mycket inplanerad fysisk aktivitet sen GMUn för över ett år sedan - och det känns! Så nu blir det sängen för min del så jag orkar med att ta ut Dilko på långpromenad i morgon :)

// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback