Dagen!

Idag så har jag promenerat (eller powerwalkat) med Iza eftersom Julia inte är hemma. Det var trevligt och ett väldigt smidigt sätt att få motion när man ska kravla runt i diverse terräng eftersom hästen minsann inte kan gå utanför stigen...

Efter det red jag Index på banan, vilken till hälften var frusen, pga det så fick vi alltså samsas 3 stycken på en ridbana med måtten 40 * 10. Det var lite sport får jag allt säga. Trots omständigheterna så gick Index riktigt bra och jag är väldigt nöjd med honom. Med tanke på att jag har haft svårt att rida dressyr på honom på ett tag så gick han väldigt bra. Han tog lite väl mycket stöd i min hand bara så jag tror att jag ska byta bett igen. Han blir nämligen inte så på det tredelade.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback