KM i hoppning!

Jaja, även om inte resultaten blev de bästa idag får jag väl ändå dela med mig av dem ^^

Förklass i LD: Jösses vad jag fick stressa, ett varv i galopp på banan hoppa typ två språng och in på banan. Jag tänkte "kul, vi kommer komma till första hindret..." men icke! Det blev ett onödigt stopp som jag tar på mig men runt kom vi och matte var givetvis hyperstolt över ponnyn (: Kan ni tänka er att han höll tempot genom hela banan och inte masade sig runt med benen släpandes som "snälla matte kan vi inte gå ut snart???" idag var det lite mer "jaja, om du insisterar så kan jag tycka att det är lite roligt trots allt!"


Jag bjuder på en hypersnygg "filmbild" oxå, bara för att lätta upp stämningen lite (;

KM-klass LC: Vad säger man? Första hindret var blått och den färgen har en negativ inverkan på både mig och Index, mest mig antar jag. När vi väl kom över det hindret gick det jättebra till hinder nummer 8, samma som vi stannade på i LDn, sen var det KM:et slut... Fast jag är nöjd med Index ändå, jag tror faktiskt inte att han har gått så bra i ridhus på flera år och han har nog aldrig haft det tempot och flytet. Han kan inte rå för att min kondition är under all kritik så jag inte orkar hålla om honom ordentligt... (;

Istället säger Index och jag grattis till Vetlandas nya klubbmästare i hoppning!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback