dålig uppdatering av alla :o

Tycker faktiskt att allla är väligt dåliga på att blogg här va :o
De håller inte så de måste blir ändring!
Kan ju skriva om igår när jag red på banan med Johanna och Skrutten.
Måste säga att de gick riktigt bra, Diza släppte efter och trampade under sig ordentligt.
Vi tränade på tempoväxlingar vilket är en super bra övning om du verkligen vill ha koll på din häst
och känna att den är uppmärksam. Vi tränade på över gångar mellan trav - skritt och skritt-trav vilket också funkade skit bra. Galoppfattningarna här bivit mycket bättre nu.
Lägger man bara till spöt på bogen lite lätt så fattar hon på en gång!
tack Johanna för hjälpen med det ♥.
Johanna red även ett dressyr program på Diza i slutet eftersom
jag ska tävla dressyr och hoppning på fredag i udden.
Är de några mer som ska dit?
Jag ska iaf rida LC i hoppningen och LB:1 i dressyren.
Kunde inte programet så Johanna red de så filmade jag de för att lära mig.
Så nu har jag inget mer att skriva. Julia rider Diza idag hoppas hon skriver mer om de sen.
Och till alla andra, rid lungt! :D









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback