Läs, se och NJUT! (:

Det här är alltså Nelly. Hon började rida vårat gamla russ för några år sedan. Jag tror att hon började rida 2008 eller något sådant hos oss.

Då såg det för det mesta ut såhär:

De var faktiskt så pass snälla att de red en och en när de kommit ner på banan. Då kunde det bl.a. se ur såhär:

Fast för det mesta så tog hon nog ridningen med en klackspark och hade nog mer roligt än hon var seriös. Det var hon iofs inte ensam om...



Mobilen har ett stort inflytande över henne. Jag tror att den tvingade in henne i ett beroende redan vid tidig ålder.

(Ja, det är jag och Index i bakgrunden)
Något lärde hon sig nog trots allt och nu skulle det tävlas.

Bra gick det också när jag och Index fick se oss slagna när klubbmästare skulle koras.

Sedan tog ju B-ponnytiden slut, längdmässigt. Och Nelly gjorde ytterligare ett hästbyte efter att ha avverkat 3 B-ponnyer. Den här gången en låneponny. Med sin lånade New Forest hann hon bl.a. med att vara just skogshuggare.

Sedan tog tiden slut även med denna ponny och hon köpte sin nuvarande. En New Forest även det och en D-ponny såklart.



Sådär, det var lite om Nelly. Hon har då avverkat några hästar sedan hon började rida 08, tror att det är uppe i 5 nu. Under den tiden har jag haft en... Har ni några frågor så svarar hon säkert på dem (:

&






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback