Och där höll jag på att få äta grus...

Red i skogen med Index idag och skulle galoppera på en väg där jag inte har ridit på ett tag. Jag insåg att man inte ska lita för mycket på sin ponny. Ni vet, Index är den där supersnälla ponnyn som inte gör någonting när man rider i skogen. Förutom idag, ett rejält skutt rakt upp i luften och jag höll på att landa vid sidan om honom istället. Glädjeskutt kan han väl kanske få hålla på med, om han säger till innan...

Jag tackar min goda balans för att jag satt kvar och börjar nu fundera på om jag inte ska fixa mina chaps. Strumpor är hala och inte alls till för att hålla om hästar när de brallar. Märkte det när jag red Skrutten med (;








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback