Dagen (:

Jag har jobbat idag och det är vad jag har orkat göra. Är för bekväm för att frivilligt gå utanför dörren när det är minusgrader och mörkt ute! Men det har varit en intressant dag, som tur var har jag hållit mig inom samhället för det mesta och har därför sluppit att sladda runt på småvägarna i de småländska skogarna. Men jag har lärt mig att snabbast skotta fram en bil med en isskrapa för att inte komma försent. För vindrutetorkarna behagar ju givetvis inte att fungera på min bil... Bakrutan vågar jag inte testa och fram fungerar bara på passagerarsidan, vilket inte hjälper mig ^^ Jo, jag fick använda min egna bil idag, vi har tre kommunbilar och är sex stycken som arbetar. Den ekvationen går inte ihop hur man än gör! Saknar min cykel just nu! Men jag kom hem utan missöden och måste säga att det faktiskt var värre att köra i tisdags, då var det halt... Roligare blir det om man låser däcken på bilen för att man saknar ABS-bromsar och vill stanna lite snabbt. Yey! Vad tänkte jag med liksom?!
 
// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback