Inget är som väntans tider...

Vet ni vad jag hatar? Eller hatar och hatar, ogillar heter det väl (; Jo, det här. Jag är en bokmal och älskar fantasy, min Sagan om Ringen- bok (hela trilogin) är välläst och jag kan varenda replik i filmerna. För att inte snöa in helt på LOTR har jag hittat andra fantasyserier jag gillar. Eragon-serien är ett bra exempel. Men. Det här är ju en ny serie så jag har väntat, väntat och väntat lite till på att alla fyra delarna ska komma ut! I julas fick jag sista delen av min snälla syster och den var utläst dagen efter...

Nu har jag en ny favorit efter att jag sett serien på TV, Game of Thrones, bokserien heter Sagan om is och eld. Och det roliga, näst sista delen kommer att komma om sådär 2 år, tidigast. Sista delen får man vänta ytterligare på... Det är bland det värsta jag vet, att vänta, vänta och få vänta ytterligare! Är det ens värt att köpa de delarna som har kommit ut? Jag funderar...

// Johanna
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback