Dagens ridning!

Eftersom det inte är så mycket till skola kvar för min del så började jag sent idag, som vanligt. Alltså red jag Index innan jag började skolan. Vi gick ner på banan och tragglade övergångar. Behöver jag säga att det inte uppskattades? Det blir lätt att man tappar övergångarna lite och fokuserar på så mycket annat istället. Idag blev det fokus på det självklara. Och det behövdes! Det enda som sitter riktigt bra är galoppfattningarna, övergångar trav - skritt gick inte så bra i början. Det kändes bra mot slutet dock och det är det viktigaste.

I morgon blir det klättring och på lördag en riktig genomkörare i dressyren!




» Jenny

Trevlig blogg:D

2012-06-09 // 21:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback