Dags att sova...

Yes! Morgontrött människa numero 1 vid namn Johanna får sovmorgon i mon! Det betyder att jag går upp vid halv nio... Haha! Jobbar kväll i mon, love it! Mkt trevligare för en morgontrött och kvällspigg människa att få jobba kvällar. Blir bara inte lika kul när man vet att man måste ställa om sig och gå upp tidigt dagen efter. *suck* jag hatar att stiga upp tidigt en morgon, kvittar hur kul det jag ska göra är, får ändå dra mig upp med all vilja jag har.

Positivt dock, i skolan vaknade jag lagom till lunch för att sedan hamna i matkoma igen. Nu vaknar jag efter att ha cyklat ner till byn! Så uppenbarligen tycker min hjärna det är roligare och mer stimulerande att arbeta än gå i skolan och det kan jag bara hålla med den om!

Red Index idag med, sammanfattar med ett ord: kissnödig (ponny då). Då orkar man inte samla sig eller liknande men det gick hyfsat och det är bra!

// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback