Studenten (:

Då har man tagit studenten! Känns lite konstigt att säga det men nog är det allt skönt! Slippa skolan och så där... Jag har dessutom sommarjobb i 6 veckor och börjar gå bredvid i morgon. Ska bli riktigt roligt att få göra något annat än sitta bakom en skolbänk. 

Studenten har annars varit väldigt trevlig, speciellt för Svante som fick ett nytt objektiv så det kommer lite bilder någon gång. Det är helt grymt på långa avstånd! Något firande med klassen blev det dock inte för mig, istället stack jag och några kompisar ut till vår sommarstuga och hade en trevlig kväll/natt och en mysig men inte lika rolig dag dagen efter som kantades av åska och regn... Inte lika roligt om man sitter ute på en öde ö...!

Nu är jag hemma igen och har tagit igen mig för att börja sommarjobbet i morgon på morgonen!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback