Fixat banan (:

Idag har jag och den här vackra skapelsen träffats för första gången:
Det här är Herr Röjsåg som hjälpt mig att frisera vår ovårdade bana.
Såhär fin var den nämligen när jag började, då bör det tilläggas att det här var en av de finare sidorna. Långsidorna såg hemska ut...
Och här var vi färdiga! Nästa projekt ska jag och min vän Mr. Lie slå ner lite saker i ett par hagar. För så himla bra var han inte den där röjsågen, gott självförtroende hade han men inte det hjälpte honom bland de värsta hundkexen! Sedan finns det fler positiva saker med lien, som det här:
Man behöver inte se ut som något från yttre rymden och det är ju ganska trevligt, dessutom immade glasögonen hela tiden och hörlurarna blev svettiga. Fast man känner sig iaf mkt coolare när man springer runt med en röjsåg istället för en lie... (;





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback