Taggad ponny!

Igår red jag Isa iskogen med mamma och Johanna och om hon var pigg? Ja, hon hade ju faktiskt vilat i två dagar ;) Så när vi skulle trava första gången så fick vi vänta lite på Johanna och Dilko och då kunde hon absolut inte stå still utan backade och jag drev fram henne, vilket ledde till ett bocksprång som svar! Resten av rundan gjorde hon inga större saker, småbockade lite i galoppen och taktade lite ;)
 
Idag red jag Isa iskogen med mamma och Johanna igen och idag tror jag faktiskt Isa var ännu piggare, eller gillade hon denna rundan mer. Så om vi fick vänta innan vi skulle trava kunde hon inte stå still, galoppen var jätterolig (vi kom garanterat inte efter mamma och Ballerina!) och taktade gjorde hon en stor en del av rundan. Som avslutning tog vi lite sparkar i sista "traven" eller kanske kort galopp, haha! :p Härligt att hon tycker det är roligt iaf, mysiga ponnyn :)
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback