Dagen (:

Idag så fick Dilko gå ner på banan och testa att galoppera över lite bommar och ett litet hinder. Tanken är ju att vi faktiskt ska kunna hoppa litegrann oxå, även om varken han eller jag inte är några stjärnor på det egentligen. Han skötte sig riktigt bra iaf och galopperade över både bommar och hinder utan några problem. Vi testade även att både länga och korta galoppen mellan bommarna och jag måste säga att han lyssnade förvånansvärt bra! Jag lyckades faktiskt även räkna galoppsprången rätt, kan ju tillägga att Julia kontrollräknade (; Mellan det så gick han riktigt bra i traven och även i galoppen, känns som om vilan har gjort honom gott!
 
Nu tänkte jag mysa under en filt och titta på en bra serie i höstmörkret. Blir några avsnitt Breaking Bad, har ju två säsonger kvar. Har jag förresten sagt att jag älskar Netflix? De har nästan alla bra serier, saknar bara Game of Thrones och Downton Abbey (var hittar man den serien??).
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback