Hopptävling!

Idag var det hoppning i Vetlanda, km:et. Jag och Russin hoppade inte i km- klassen men hoppade en LD då jag var med i en kombinationsklass (dressyr & hoppning) och fick man välja vad man ville hoppa. Eftersom det var omhoppning i klassen så ville jag att han skulle få det lätt och tog därför en LD (han har inte gått omhoppning innan). I alla fall så kändes han fin på framhoppningen och när jag red fram, fick bra språng och han kändes fin. På banan så har vi lite dåligt tempo till 1:an men sen flyter hela banan på kanon, vi skuttar över alla hinderna och det verkade som han tyckte det var roligt! ;) Så det blev en dubbelnolla, det verkade inte som han brydde sej att det var några extra hinder. Även en tredje placering i kombinationsklassen, så jag är nöjd med dagen :) 
Här kommer filmen och två filmbilder ;)
 
 
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback