Helgen

Igår började jag med att rida Isa iskogen med mamma. Pigg och glad ponny som verkade gilla att komma ut, hon hoppade bl.a över ett ställe där det var sankt! Härlig tur iaf ;)
Sen red jag även Russin och för hans del blev det galoppträning, något som han tyckte var kul. Han låg på rätt bra och försökte ibland dra i väg lite genom att bli rädd för saker i diket, haha ;)
Idag började jag med Russin och red han en tur i skogen med mamma. Pigg och tyckte det var jättekul att få galoppera, så det blev också en härlig tur :)
Isa fick ett dressyrpass på banan och hon var så fin (dock prickade vi inte in något bra väder, regn...). Jag fick självklart passa vänster sida men gjorde jag det gick hon bra. Släppte i båda varven och jobbade där jag vill ha henne både i galoppen och traven, likaså var hon mjuk och lyssnade. Avslappnad och fin när jag travade av henne, så hon var duktig ponny idag :)
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback