Allmänt babbel

Då börjar sorgligt nog min semester att lida mot sitt slut. Efter en lång ledighet så ser jag faktiskt inte fram emot att börja jobba igen. Särskilt inte eftersom jag kommer ha typ hundra bollar i luften samtidigt under hösten. Det kan bli en intressant ekvation att få ihop! Dessutom så känner jag mycket hellre för att gå ut i skogen och plocka bär och svamp nu än att springa förbi alla godsaker under en framryckning (;
 
Nog om det, Dilko börjar kännas pigg och glad på riktigt nu. Kan inte stå still och spänner upp sig och flyger iväg för minsta lilla. Jätteskoj tycker han, matte håller inte helt med. Han ska få skor runt om i veckan så får vi se om han trivs bättre. Just nu är han lite öm. Tyvärr så trivs inte hans fötter helt barfota. Så hoppas att han blir gladare när han får skor bak också.
 
Nu blir det sängen för min del. Måste ju ha en hyfsad dygnsrytm innan jobbet börjar och framförallt ett bra sömnläge. Dessutom så har jag tillslut förstått vikten av att inte sova bort hela dagarna (;
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback